כתיבת עבודות אקדמיות | דוגמאות וציונים | ניתוח דוחות כספיים (הערכת שווי)
תחום האופנה בישראל עבר תהפוכות רבות, הכוללים הורדה מתמשכת של מכסים על ייבוא
מוצרים, התייקרות הייצור המקומי, מיתון במשק והתחזקות התחרות המקומית וכניסתן של
רשתות ענק בינלאומיות כדוגמת H&M ו-GAP .בשל תופעות אלו, החברה עברה לייצר את עיקר
מוצריה במזרח הרחוק. מתחרותיה העיקריות בישראל הינן FOX ,רנואר, TNT ,הוניגמן H&O ,
וגולף.
גורמים נוספים בענף המשפיעים על הענף בכלל, ועל פעילות החברה בפרט, הינם: פתיחה מואצת
של קניונים בישראל בשנים האחרונות; התפתחות תחום ה-OUTLET ,לרבות פתיחת חנויות
עודפים; הרחבת תחומי האופנה ופיתוח מוצרים משלימים. מכל אלו, ניתן להעריך כי ענף האופנה
בישראל ממשיך לצמוח כל העת, ולהתרחב לאופקים חדשים, מה שמצריך התמודדות מצד
הרשתות הקיימות בענף.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.