
כתיבת סמינריון בכימיה
לימודי תואר ראשון בכימיה חושפים את בוגרי התואר אל עולם שלם של תהליכים, עולם המסביר את טבעו של החומר ואת היכולות המדהימות אליו הגיע האדם
כתיבת עבודות אקדמיות | כתיבת עבודות סמינריוניות (עבודות גמר)
כל סטודנט בתואר הראשון או השני מגיע לאחת מהנקודות הקריטיות בתואר: כתיבת עבודה סמינריונית או בשמה השני, כתיבת עבודה אקדמית.
ישנם סטודנטים שמתמודדים עם המחקר / כתיבת סמינריון ללא קושי.
יש את אלו שברור להם מה הם רוצים שיהיה כתוב בעבודת הגמר, מהיכן לדלות אינפורמציה לעבודת סמנריון וכיצד לעבד אותה – ויש אחרים, שמוצאים כתיבת עבודת סמינריון כמעכבת.
הימים הופכים לשבועות והשבועות לחודשים – והם עדיין לא מצליחים להמשיך להתקדם בעבודה מעבר לשאלת המחקר הראשונית בכתיבת עבודות סמינריוניות.
אין ספק שהקונפליקט בין הרצון להגיש עבודת גמר משביעת רצון ולהצליח בתואר שבחרו לבין הקושי המתגלה בפועל בכתיבת עבודות אקדמיות עשויים לגרום לייאוש ותסכול לא מועטים בקרב הסטודנט.
תוכן העבודה הינו 100% מקורי.
עבודת הסמינריון הינה המטלה האקדמית הנדרשת כחלק מסיומו של קורס סמינר. ישנם שני סוגי סמינריון: עיוני ומחקרי, וזו למעשה ההתנסות הראשונה של הסטודנטים בביצוע מחקר עצמאי.
חשוב לציין כי התהליך הנדרש לכתיבת הסמינריון ישתנה בהתאם לאופיו: האם מדובר במטלה סמינריונית איכותנית, כמותית? (יש לציין כי הן איכותני והן כמותי עונים על השם ‘סמינריון מחקרי’) או שמא מטלה עיונית? ישנם הבדלים מהותיים בין אלו לאלו.
הצעת המחקר היא שלד העבודה, היא זו שסוללת את המשך דרכנו.
הצעת המחקר בסמינריון עיוני כוללת את הנושא, שאלת המחקר, מטרתו, הרציונל, ראשי פרקים וסקר ספרות קצר שבדרך כלל מבוסס על 5 מאמרים מ-5 השנים האחרונות.
בסמינריון מחקרי (כמותי/איכותני) היא כוללת שיטת מחקר ואישור המודל / התמות הרלוונטיות.
כמו-כן, המשותף בין קורסי הסמינר על סוגיהם, הוא בכך שהדרישות אמנם עומדות באמות המידה האקדמיות הגלובליות, אך לצידן מתלוות דרישות פרטניות מטעם המרצה.
יתרה מזאת, ניסיוננו מלמד אותנו אף שגם אם מדובר בקורס זהה המועבר באותו המוסד האקדמי; הרי שהדרישות עשויות להשתנות בהתאם למרצה המתחלף משנה לשנה.
כאמור, ישנם 3 סוגים שונים של סמינריונים:
באיזי גרייד אנו מקפידים לאפיין בקפידה יתרה את הדרישות הפרטניות המועברות על-ידי המרצה. כל קו מנחה ולו הקטן ביותר, סולל את הדרך אל עבר הציון הרצוי (ומעבר לו).
נדגיש שבאומרנו ‘מחקרי’ הרי שמדובר במושג הכולל הן את הסמינריון הכמותי והן את מקבילו האיכותני. זאת על אף שיטות המחקר השונות.
המבנה כולל: מבוא, סקר ספרות, שיטת מחקר, ממצאים, סיכום, מסקנות ודיון.
הדיון שבסוף המטלה האקדמית הוא חלק מרתק ובד בבד חיוני, שכן הוא עורך השוואה ודיון בין המחקרים שלנו בפועל לבין הממצאים מן הספרות המחקרית.
את מבנה הסמינריון העיוני ניתן לתאר כמעין סקירת ספרות כשהוא כולל מבוא, ראשי פרקים ולסיום דיון ומסקנות.
יש לציין כי ישנם יוצאים מן הכלל בנוף העיוני: כך למשל בסמינריונים בהיסטוריה, ארכיאולוגיה, תנ”ך, מקרא ותלמוד, ייתכן ונשלב שיטות מחקר לצד מיזוג מאמרים.
היקפה של העבודה משתנה בהתאם לדרישות המרצה.
ניתן לומר כי הטווח נע בין 15 עמודי תוכן ועד ל-40 עמודי תוכן לכל היותר.
הממוצע מניסיוננו הוא שעבודות סמינריוניות נעות בין 20 ל-25 עמודי תוכן.
מומלץ לתור אחר נושא עדכני, נושא ובו נתקשה למצוא עליו מחקרים קודמים. הבאת החידוש, או נתאר זאת בתור ‘רוח מרעננת’ בעבודת הסמינריון, יכולה לעשות את ההבדל בין ציון טוב לבין ציון מעולה.
תשובתנו כאן אמנם תקפה בעיקר עבור סמינריונים מחקריים, אך אם אתם עתידים להגיש סמינריון עיוני העוסק בנושאים היסטוריים, הרי שגם כאן ניתן למצוא שאלות מחקריות שטרם נידונו באריכות קודם לכן.
סקירת הספרות מוכרחה להיות משפכית, מסקירה כללית של הנושא ובהדרגה לסקירה שיורדת אל הרזולוציות של שאלת המחקר.
חשוב שלא להקל ראש בנושא זה. הורדה בציון בשל ‘כשל טכני’ היא ברת-מניעה.
יש לכתוב את העבודה בכפוף לכללי הציטוט APA הנפוצים. יש לציין כי ייתכן גם שנדרש לכללי MLA או כללי הציטוט על-פי שיקגו (תקף למדעי הרוח).
בסמינריונים מחקריים, כתיבה רהוטה ותקנית המגובה היטב, המלצות למחקר המשך, הכרה במגבלות המחקר הקיים והצגת בקיאות בנושא המחקרי – זהו המפתח להצלחה.
בסמירניונים עיוניים הרי שכתיבה אינטגרטיבית משפכית הנוגעת בנושאים מן הכלל ועד לרזולוציות הקטנות ביותר. ככל שנדע למזג בין המאמרים באופן יצירתי, ככל שנדע לענות על השאלה תוך הסתמכות על מקורות שונים שגובשו יחדיו, כך נגיע לתוצר מוגמר ואיכותי.
ניסיוננו אל מול סטודנטים מתוך קשת רחבה של נושאים אקדמיים שונים, מלמד כי האתגר הרב ביותר ניכר באיסוף מאמרים, בסקירה אינטגרטיבית, ניתוח הממצאים וכמובן בכתיבה עצמה שלעתים עלולה להיתקל ב’מחסום כתיבה’ או השראה.
השירות של איזי גרייד חולש על פני כל שלבי כתיבת העבודה הסמינריונית.
אנו מלווים אתכם מגיבוש הנושא ושאלת המחקר, דרך איסוף מקורות המידע ושיטות המחקר, הכנת ראיונות, תצפיות ושאלונים, כתיבת העבודה והכנתה על-בסיס כל הקריטריונים הנדרשים ממבוא, דרך גוף העבודה ועד לביבליוגרפיה.
אך מה זה אומר למעשה, וכיצד הליווי נראה? הוא פוגש אתכם בכל שלב ושלב בכתיבתה של העבודה:
עמוד הכולל בין 10 ל-15 שורות לכלל היותר (כשליש עד חצי עמוד), ובו הוא מפרט למה חקרנו את הנושא, מהיכן לקחנו את המודל ומהן התוצאות.
זהו עמוד המבהיר את עיקרי הדברים.
אנו אמנם מציינים את התקציב כבר עתה, כיוון שזהו גם מקומו בסמינריון, אך נציין כי הוא ייכתב עם סיומה של העבודה שכן הוא מהווה סיכום.
מעין עמוד בריף מידע לקורא המספר על הנושא בכללותו, המסביר את נקודת מבטנו ואת החלטנו לבצע את המחקר.
מדוע נושא מחקרי זה רלוונטי עבורנו, ומשם לגלוש אט אט אל תוך נושאיה של העבודה.
סקירת הספרות כשמה כן היא, והיא סוקרת את כלל המאמרים הרלוונטיים עבור כתיבתו של הסמינריון.
מטרתה של סקירת הספרות היא לאפשר לכל אדם המעיין בעבודה, גם אם הוא איננו בקיא בנושא המדובר, להבין היכן התחום עומד, מה חקרו ומה עשו עד כה.
סקירת הספרות צריכה להיעשות בצורה אינטגרטיבית ומשפכית; כלומר להתחיל מן הנושא הכללי (מה אנחנו חוקרים למעשה), ומשם אט אט לרדת אל שאלת המחקר ולשפוך אור לקורא על המחקר ומחקרים דומים וקודמים שנעשו.
בנוסף, סקירת הספרות תדון במגבלות המחקר.
חלק זה בעבודה תקף לסמינריון מחקרי, וחשוב לציין כי הוא איננו קיים במודל העיוני.
שיטת המחקר מפרט את הכלי המחקרי בו אנו משתמשים, אם זהו שאלון, ראיון או מודל סטטיסטי.
בשלב זה, אנו מסבירים מדוע בחרנו בתמות אלו, באוכלוסיית מחקר כזו או אחרת, למי הראיונות שנערוך יהיו מופנים וכיוצא בזאת.
אם מדובר בסמינריון כמותי לשם הדוגמה, הרי שנסביר את המודל הסטטיסטי, את המשתנים שהוגדרו. או לחילופין את השאלון שנרכיב.
הפירוט הוא הכרחי וחיוני למען עבודה סמינריונית מוצלחת.
פרק אותו אנו נוהגים לתאר כטכני למדי.
פרק הנכון אך ורק לסמינריונים מחקריים.
בפרק הממצאים אנו למעשה מספרים מה התגלה במחקר.
אם מדובר בסמינריון כמותי, הרי שפרק זה יהא מבוסס בעיקרו על סטטיסטיקה.
אם מדובר בסמינריון איכותני, הרי שבפרק זה נתאר לקוראים את מה שהתגלה במחקר.
חשוב לציין שהן בכמותי והן באיכותני, לא ננתח את התוצאות בשלב הממצאים.
מן הפרקים החשובים והקריטיים ביותר בעבודת הסמינריון.
זהו הפרק בו אנו עונים על שאלת המחקר ומשמעותה למחקר האקדמי.
במעמד זה, מציג החוקר את המסקנות אליהן הגיע בתום המחקר.
בנוסף, ייערך דיון במחקר, בתוצאותיו והשפעותיו.
ניתן בהחלט לתארו כמעין ‘סגירת מעגל’ העונה על כל השאלות והיעדים שנידונו בפרק המבוא.
ופרק הדיון כמו שאמרתי לך זה לוקח השוואה בין הממצאים שלנו במחקר בפועל לבין הממצאים בספרות המחקרית.
נשמח לספק לכם שירות מקצועי בכל שלב ושלב כשבסיומו תופק עבודה סמינריונית איכותית ומקורית.
אנו עובדים עם מיטב המוחות המומחים בתחומם, ממגוון תחומי הדעת, כדי להבטיח שלא משנה מהו התואר בו אתם מתמחים או מהו המקצוע אותו בחרתם ללמוד – נתאים עבורכם את האדם הנכון לבצע את המשימה.
אנו משקיעים משאבים רבים בכדי לנתח את דרישות המרצים, המכללות והאוניברסיטאות בישראל באופן שוטף, וזאת כדי להתאים את כתיבת הסמינריון/עבודת הגמר במדויק לדרישות הסטודנט.
כחלק מתהליך כתיבת עבודה סמינריונית, אנו מקפידים על ביצוע מחקרים מעמיקים, שימוש בכלי המחקר העדכניים והמקיפים ביותר שיש ומקפידים על עריכה לשונית וניסוח עבודה סמינריונית ברמה גבוהה ואיכותית. בנוסף, אנו מבצעים בקרת איכות בשני שלבים-ממוחשבת וידנית המבטיחה עבודה מושלמת ומדוקדקת.
כתיבה בצמוד לכללי ציטוט אחיד APA – בהתאם לדרישת האקדמיה.
אנו מבינים שהזמן הוא גורם משמעותי בחייו של הסטודנט, וכי לכל עבודה סינריונית – מועד ההגשה שלה. אנו מתחייבים לעמידה בזמנים ולכך שתוכלו להגיש את עבודת הגמר במועדה, כדי שלך יהיה שקט נפשי ורוגע.
חברתנו מלווה מאות סטודנטים בעשרות תחומים שונים, בעיקר עם כתיבת עבודות גמר. אצלנו הכל שקוף ואין אותיות קטנות! כלל העבודות פרי עיטנו עוברות תהליך בקרת איכות קפדני בשני שלבים ונכתבות ע”י כותבים מצטיינים או בעלי תארים מתקדמים בלבד.
אתם מוזמנים להתרשם מתוצריו של הצוות שלנו תחת הלשונית “עבודות וציונים”.
סטודנטים, זקוקים לסיוע אקדמי? בכתיבת עבודות סמינריות? אל דאגה!
הגשת הצעת מחקר, רפרט, כתיבת עבודת גמר, כתיבת עבודה אקדמית בתשלום, כתיבת סמינריון בתשלום, סיוע בפרק סקירת ספרות/שיטת מחקר/ממצאים/דיון.
לימודי תואר ראשון בכימיה חושפים את בוגרי התואר אל עולם שלם של תהליכים, עולם המסביר את טבעו של החומר ואת היכולות המדהימות אליו הגיע האדם
לימודי תואר ראשון בביולוגיה מספקים לבוגריהם הבנה מקיפה של חקר האורגניזמים החיים, המבנה שלהם, תפקודם, התנהגותם, האינטראקציות והתהליכים השונים שבזכותם אנו חוזים בעולם שסביבנו. ממושגי
לימודי תואר ראשון במשפטים חושפים את הסטודנטים והסטודנטיות אל עולם המשפט על היבטיו השונים לרבות עקרונות משפטיים, מערכות המשפט, אתיקה משפטית תיאוריות מחקריות אקדמיות ויישומן
מה שבעבר היה נדמה כמעין פרשנות או נבואה עתידית רחוקה, ניכר כיום כעובדה מוגמרת בשטח: מדינות המזרח הרחוק הפכו לכוח כלכלי מוביל. לדעת מומחים, המאבק
עבודות אקדמיות במזרחנות יכולות להתחלק לשני היבטים מרכזיים: עבודות העוסקות בהיבטי דת כגון פתוות ופרקי קוראן, ושנלמדים במסגרת החוג ללימודי אסלאם, ולצד זאת עבודות העוסקות
כתיבת עבודה סמינריונית ביחסים בינלאומיים חותמת את 3 שנות הלימוד האקדמיות במהלכן רכשו הסטודנטים ידע תיאורטי וכלי מחקר מעשיים בניתוח ההיבטים המדיניים, הביטחוניים, הכלכליים והמדינתיים
לצד היותו תחום בעל תרומה חשובה לאין שעור, תואר ראשון בחינוך מיוחד פותח בפני הסטודנטים והסטודנטיות את האפשרות לחקור נדבכים מרתקים הבאים לידי ביטוי בכתיבתה
נקודת הסיום כבר ממש מעבר לפינה, והנה אתם נדרשים להגיש את העבודה הסמינריונית הנכספת. זהו רגע שיש בו הרבה ציפייה והסתכלות אל עבר העתיד שאוטוטו
עבודת הסמינריון לתואר ראשון בחשבונאות מצריכה מן הסטודנטים והסטודנטיות להפגין בקיאות מעמיקה עם מודלים חישוביים ועם יכולת היקש והסקת מסקנות. מטרתנו בכללותה היא לחפש מושא
תחום משאבי האנוש הינו מן הענפים האקדמיים המבוקשים ביותר, ובמסגרתו נחשפים הסטודנטים והסטודנטיות למחקרים הסובבים מטבעם סביב תעסוקה בכלל ומקומות עבודה בפרט. מבין הנושאים הנחקרים
את לימודי מדעי ההתנהגות נהוג להקביל לפסיכולוגיה, והם בהחלט מביאים עמם נושאים חופפים. עם זאת, מדובר בענף אקדמי הטומן בחובו שתי דיסציפלינות נוספות: אנתרופולוגיה וסוציולוגיה.
סטודנטים רבים נלחצים מהצורך לכתוב סמינריון בספרות, מאחר ורבים כלל אינם יודעים כיצד לגשת למשימה. אומנם לכאורה כל אחד מסוגל לכתוב עבודה, אך חשוב לזכור
כמעט כל סטודנט נאלץ להגיש במהלך התואר שלו עבודת סמינריון, הנחשבת לרוב לעבודה מורכבת ומסובכת, המצריכה לא מעט זמן ומאמץ. לא כולם יודעים כיצד לכתוב
גם אנחנו היינו שמחים לפורמולה ודאית, מדעית ומנצחת לכתיבת סמינריון מצוין. עד שאכן תהיה פורמולה שכזו (אנחנו מבטיחים לחלוק אותה אתכם!), EZGrade שמחים להציג בפניכם
כל מה שרציתם לדעת על סמינריון במנהל עסקים בשעה טובה ומוצלחת, צלחתם לא מעט חלקים מהתואר במנהל עסקים והתעסקתם בלא מעט כתיבת עבודות אקדמיות וכעת
אחד התחומים המבוקשים ביותר באקדמיה כיום הוא כלכלה משום שהוא נחשב למקפצה רצינית לכל עולם העסקים של ימינו, כולל הייטק, מנהל ציבורי, פוליטיקה ובכלל. תואר
משפטים
שיטות מחקר
פרוייקט גמר (בניין)
פרוייקט גמר- מכונות
פרויקט Exchange
סמינריון-כלכלה התנהגותית
כחלק ממודעות החברה לצרכיו של % הסטודנט אנו מתחייבים ל-100 עמידה בדד–ליין ההגשה של עבודה .אקדמית, מורכב וצמוד ככל שיהיה
אלגוריתם ממוחשב הבודק את מקוריות כתיבת העבודה האקדמית לצד בדיקה ידנית ע"י מחלקת כותבים ייעודית.
אתה לא לבד! אצלנו תקבל/י סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות, ליווי צמוד, אישי ודיסקרטי, התפור בדיוק למידותיך וצרכיך, בזמינות מרבית 24/7.
שיטת העבודה בחברתנו שמה דגש על יעילות ביצוע ואופטימיזציה לקיצור תהליכים וזמנים תוך שמירה על מוצר מוגמר מצוין.
בחירת הכותבים, מהווה את המשאב והגורם העיקרי לפעילות מוצלחת של חברה העוסקת בכתיבה אקדמאית אינפורמטיבית, הואיל והכותבים הינם עובדי הקצה המייצרים את הערך דה-פקטו ללקוח. על כן, צוות Ezgrade בנה מודל ייחודי כדי לבחון את תחומי ההתמחות של הכותב.
כחלק מערך האמינות והמחויבות ללקוח, אתר איזיגרייד מקפיד על כתיבת עבודות אקדמיות, לסטודנטים הכוללת שמירה על מחירים אטרקטיביים ותחרותיים ללקוח, תוך תגמול ראוי של הכותבים- הרי שאצלנו נמצאים הכותבים המקצועיים והנכונים ביותר עבורך!
מדי רבעון עורכת החברה השתלמות כללית לעובדיה, שתפקידה להשלים פערים, מצוי מול הדרישות המשתנות של האוניברסיטאות והמכללות בישראל, כך שאתם/ן מקבלים עבודה אקדמית שעומדת בכל הדרישות האקדמיות העדכניות ביותר.
כחלק ממודעות החברה לצרכיו של % הסטודנט אנו מתחייבים ל-100 עמידה בדד–ליין ההגשה של עבודה .אקדמית, מורכב וצמוד ככל שיהיה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.