כתיבת עבודות אקדמיות | כתיבת עבודה אקדמית
מחפשים סיוע בכתיבה אקדמית? את סטודנטית עייפה ורצוצה בעיצומם של לימודי התואר ולא מצליחה להתמודד עם העומס?
שניכם מנסים לשלב בין לימודים תובעניים ועבודה לא מתגמלת במיוחד?
גם את וגם אתה לא לבד! פנייה אל חברת כתיבת עבודות בתשלום יכולות לסייע לכם ולהוריד מעל כתפיכם הדואבות עומס מיותר!
במהלך התואר הראשון והשני, מתבקש הסטודנט להגיש מטלות אקדמיות במגוון נושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתואר הנלמד. חשיבותן של המטלות הללו היא קריטית, שכן הן מהוות משקל לא מבוטל בשקלול הסופי של הציון בתואר.
מטרתן של כתיבת מטלות אקדמיות היא לבחון האם הסטודנט מסוגל לעבד חומר תיאורטי ולהבינו באופן עצמאי, לגבש דרכו מסקנות ולהוכיח את כישורי הלמידה שלו.
מלבד זאת, משתמש המוסד האקדמי בציוני המטלות כדי להשוות בין הסטודנטים ובין המוסדות השונים. על כן, המטלות מורכבות ממבנה מוגדר וברור בעל כללים נוקשים. צוות Ez-grade מכיר את דרישות המרצים ושם דגש על הסבר נאות אודות המטלה שנכתבה.
כשאתם בוחרים ב EZ- grade, אתם בוחרים בחברה בעלת ניסיון ארוך שנים, השמה דגש על איכות המטלה. אנו דואגים להתאים כותב ייעודי בכל תחום דעת ומבצעים בקרת איכות לאחר שהמטלה הושלמה – כדי להבטיח שאתה, הסטודנט, תזכה בשקט נפשי ותוכל להמשיך בלימודי התואר ללא הפרעות.
משפטים
שיטות מחקר
פרוייקט גמר (בניין)
פרוייקט גמר- מכונות
פרויקט Exchange
סמינריון-כלכלה התנהגותית
כחלק ממודעות החברה לצרכיו של % הסטודנט אנו מתחייבים ל-100 עמידה בדד–ליין ההגשה של עבודה .אקדמית, מורכב וצמוד ככל שיהיה
אלגוריתם ממוחשב הבודק את מקוריות כתיבת העבודה האקדמית לצד בדיקה ידנית ע"י מחלקת כותבים ייעודית.
אתה לא לבד! אצלנו תקבל/י סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות, ליווי צמוד, אישי ודיסקרטי, התפור בדיוק למידותיך וצרכיך, בזמינות מרבית 24/7.
שיטת העבודה בחברתנו שמה דגש על יעילות ביצוע ואופטימיזציה לקיצור תהליכים וזמנים תוך שמירה על מוצר מוגמר מצוין.
בחירת הכותבים, מהווה את המשאב והגורם העיקרי לפעילות מוצלחת של חברה העוסקת בכתיבה אקדמאית אינפורמטיבית, הואיל והכותבים הינם עובדי הקצה המייצרים את הערך דה-פקטו ללקוח. על כן, צוות Ezgrade בנה מודל ייחודי כדי לבחון את תחומי ההתמחות של הכותב.
כחלק מערך האמינות והמחויבות ללקוח, אתר איזיגרייד מקפיד על כתיבת עבודות אקדמיות, לסטודנטים הכוללת שמירה על מחירים אטרקטיביים ותחרותיים ללקוח, תוך תגמול ראוי של הכותבים- הרי שאצלנו נמצאים הכותבים המקצועיים והנכונים ביותר עבורך!
מדי רבעון עורכת החברה השתלמות כללית לעובדיה, שתפקידה להשלים פערים, מצוי מול הדרישות המשתנות של האוניברסיטאות והמכללות בישראל, כך שאתם/ן מקבלים עבודה אקדמית שעומדת בכל הדרישות האקדמיות העדכניות ביותר.
כחלק ממודעות החברה לצרכיו של % הסטודנט אנו מתחייבים ל-100 עמידה בדד–ליין ההגשה של עבודה .אקדמית, מורכב וצמוד ככל שיהיה
בעת שאנו ניגשים לכתיבתה של כל עבודה אקדמית, בין אם עבודת ביניים במסגרתו של קורס מסוים, בין אם רפרט, סמינריון או תזה, הרי שהמטלות כולן כפופות לכללים אוניברסליים הנהוגים בכל האוניברסיטאות והמכללות ברחבי העולם.
נסייג הקדמה זו ונציין כי לצד זאת, ייתכנו הנחיות פרטניות מצד המרצה או בהתאם לסוג המטלה (מחקרית או עיונית). יש להתייחס אל ההנחיות הייחודיות ולתת להן ביטוי מדויק בעבודה.
במידע שלהלן יש בכדי לסבר את האוזן ולהבהיר את הקווים המנחים על-פיהם עלינו לערוך את המטלה.
חלקי העבודה יכללו:
לחילופין נתאר אותו כשער העבודה. עמוד הכותרת יכלול את נושא העבודה, שם המוסד האקדמי, הפקולטה והקורס.
לאחריו תיכתב שאלת המחקר ובסוף העמוד פרטיו האישיים של הסטודנט לרבות תאריך הגשת העבודה ושמו של המרצה.
נתייחס לטעות הרווחת בקרב רבים: עמוד ההקדמה הוא איננו מבוא, כי אם הקדמה המספרת את נקודת השקפתו של הכותב: מדוע הוא בחר בנושא המדובר? מצבו של המחקר האקדמי בנושא המחקרי כיום, שיטות מחקר, סייגים שונים וכיוצא בזאת.
נציין כי בחלק מן המטלות הסטודנטים לא יתבקשו להוסיף הקדמה, וניתן יהיה להסתפק במבוא בלבד.
או במילים אחרות: תוכן העניינים של העבודה.
טיפ שכדאי להכיר: הקפידו לסמן את הכותרות שבקובץ ה-Word לפי רמות (כגון H2 לכותרת ראשית ו-H3 לכותרות משניות) וזאת כדי שתוכן העניינים ייבנה באופן אוטומטי ומהיר.
בשונה מן ההקדמה, הרי שמטרתו של המבוא היא אכן להסביר את תוכנה של העבודה האקדמית וסוגיות בהן העבודה עוסקת.
בהתאם לצורך, ניתן לנצל את המבוא לצורך מתן רקע על הנושא בכללותו כגון: לשלב את הקורא בתוך התקופה המדוברת.
את המבוא מומלץ לכתוב רק לאחר שכלל העבודה הושלמה. זאת כיוון שהכתיבה תהא חלקה יותר ותבטא את הידע הרב שהצטבר לאורך תקופת המחקר והכתיבה.
כלומר הפרקים ופרקי המשנה של העבודה.
חשוב לחשוב מבעוד מועד על פרקי העבודה (וישנם מרצים שיבקשו לבחון אותם), אם כי גם במהלך הכתיבה ולאורכו של תהליך המחקר יתכנו מעט שינויים בראשי הפרקים.
מטרתו של גוף העבודה היא להוכיח את טענותיו של הכותב ולסייע לקורא להבין את הטיעונים והמסקנות על-ידי יצירת רצף כרונולוגי, מפורט והגיוני הנבנה מפרק לפרק.
בהערת אגב (אך חשובה וקריטית) נציין כי בגוף העבודה יש לשלב מראי מקום המספקים סימוכין לכל פסקה ופסקה. על כך תוכלו ללמוד במדריך הבא שהכנו אודות כללי הציטוט.
שאלה פופולרית היא: מה ההבדל הכה משמעותי בין המבוא לבין הסיכום?
ובכן, עליכם להסתכל על כך בצורה הבאה: בעוד שהמבוא 'מכניס את הקורא אל תוך העבודה' ובו-זמנית מותיר אותו מעט בערפל, הרי שהסיכום נועד לחזור על עיקרי העבודה ולאפשר לכל מי שקורא אותו לקבל מושג כללי טוב על מהלך העבודה ועד למסקנותיה העונות על שאלת המחקר.
נדגיש כי הסיכום מוכרח לכלול בתוכו את המסקנות, הבדל ניכר אל מול המבוא.
רשימת המקורות שעל-פיהם העבודה נכתבה.
על הביבליוגרפיה לכלול את כל המקורות שליוו אתכם לכל אורך כתיבתה של העבודה האקדמית, בין אם מדובר בכתב עת, בין אם מדובר בראיון, תצפיות, ספרות מקצועית, סרטון וכיוצא בזאת.
את המקורות יש לציין על-פי סדר אלפביתי ובכפוף להנחיות הניתנות לרישום ביבליוגרפי.
ייתכנו שינויים בין המטלות האקדמיות שונות, כאשר ישנו הבדל ניכר בין סמינריון מחקרי לבין סמינריון עיוני.
בסמינריון מחקרי, על הסטודנטים לכלול לאחר פרק המבוא גם פרק סקירת ספרות ובו מוצגים המאמרים והמחקרים המלווים את העבודה.
בנוסף, לאחר גוף העבודה, יהיה על הסטודנטים המגישים סמינריון מחקרי לצרף פרק מתודולוגיה במסגרתו מוסברת שיטת המחקר, דרכי ביצוע המחקר וממצאיו.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.