נקודת הסיום כבר ממש מעבר לפינה, והנה אתם נדרשים להגיש את העבודה הסמינריונית הנכספת. זהו רגע שיש בו הרבה ציפייה והסתכלות אל עבר העתיד שאוטוטו כאן.
בוגרי תואר בשיווק משתלבים בהצלחה במשרדי הפרסום המובילים, מנהלים תחת ידם אסטרטגיות שיווקיות לגופים הגדולים במשק, הופכים עסקים קטנים לגדולים ומשגשגים באמצעות מלאכת מחשבת ואמונים על קמפיינים בתקציבי עתק.
לאותה הציפייה שציינו מעלה, מתלווה לעתים גם חשש מסוים, וזאת לאור מורכבותה של המטלה האקדמית המסכמת. באיזי גרייד המרכז לסיוע לסטודנט, נשמח להציע לכם שירות המלווה אתכם בכל שלב ושלב, מגיבוש שאלת המחקר וכלי המחקר, דרך כתיבת העבודה ע"י כותבים אקדמיים בעלי תארים רלוונטיים ועד ליצירתה של עבודת סמינריון בשיווק מקורית ואיכותית.
דוגמאות לשאלות מחקר בסמינריון בשיווק
שאלות המחקר בשיווק הן מגוונות ומאפשרות לנו לגעת במגוון רחב של נושאים ייחודיים ומקוריים הבוחנים אלמנטים שיווקיים ואת השפעתם על קהל היעד.
כך כדוגמה, ניתן להדגים שאלת מחקר הבוחנת כיצד שימוש בסמלי תרבות מקומיים יחד עם ציון ארץ המוצא של הקורס, יכול להגדיל את חשיפת הגולשים שבישראל אל שוק הקורסים הדיגיטליים הגלובלי.
נוכל גם לקחת את מושא המחקר אל נושאים אקטואליים מרתקים כגון שאלת מחקר הבוחנת אם היה קשר בין חשיפת הקהל אל קמפיינים פוליטיים ברשתות החברתיות לבין שיקולי הבוחרים בבחירות 2022 וכן הצבעתם בפועל, וכן כיצד גילאי הבוחרים ואופי מעורבותם ברשתות החברתיות תיווכו קשר זה.
כל היבט הבוחן את ההשפעה על קהל היעד, הרי שהוא פתח לשאלות מחקר מורכבות ומעמיקות.
הכותבים האקדמיים של איזי גרייד יציעו לכם שאלות מחקר מגוונות, כל זאת לאחר שנמצא מידע מחקרי מבוסס אשר יוכל להוות כיסודותיה של המטלה הסמינריונית.
חשיבות השאלות ומהימנותו על סמינריון בשיווק
כתיבת עבודה סמינריונית בשיווק מסתמכת על שאלון כאשר השאלון מבוסס, בדרך כלל, על שאלונים או חלקים משאלונים נבחרים וייחודיים שנערכו בחו"ל. אנו מבצעים את ההתאמות אלינו אל השוק המקומי בישראל. לעתים מדובר בשאלון אחד המהווה השראה, ולעתים בגיבושם של מספר שאלונים יחדיו.
עם סיום הכנתו של השאלון, אנו נעביר את המושכות אליכם הסטודנטים, וזאת כדי שתוכלו להריץ אותו בקרב הקהלים הרלוונטיים (יצוין כי ניתן להזמין שירות פרטני ובו אנו נריץ את השאלון עבורכם).
חשוב לציין כי איננו לוקחים את הפידבקים על השאלונים כמובנים מאליהם, ואנו עוברים השערה-השערה, ובוחנים את הנתונים בקפידה.
כך למשל, נבחן 3 היגדים העוסקים בשביעות רצון הלקוחות. מטרתם היא להבטיח כי אכן ישנה בידינו תשובה מהימנה. לדוגמה: אדם שאמר שהוא נהנה מן האוכל אך התרעם לנוכח השירות הירוד שבמסעדה, אמנם ענה על שאלה אחת בחיוב, אך ענה על השאלה הבאה בשלילה ועל-כן איננו יכולים לסווג אותו כשבע רצון.
מסיומו של השאלון, ניגש אל עריכת המבחנים הסטטיסטיים ונתרגם את כל אשר עלה בשאלון לכדי נתונים.
מבנה העבודה
חשוב לציין כי ישנם כללים אוניברסליים, אך לצידם ניסיוננו מלמד כי לכל מרצה ומרצה ישנן דרישות פרטניות. הקפידו להביא לידיעתנו את כל הדרישות, וזאת כדי שציון העבודה לא ייפגע על היבטים שהם ברי-מניעה.
מבנה העבודה הסמינריונית כולל תקציר, מבוא, סקירת ספרות, שיטת מחקר, ממצאים ותוצאות (לעתים תיתכן בקשה להפריד בין השניים), דיון, סיכום ומסקנות.
זאת לצד ביבליוגרפיה המציינת את המקורות המחקריים, נספחים ועמודים נלווים נוספים.
אורך העבודה עשוי לנוע בין 20 ל-40 עמודים, כשהדבר יושפע, כאמור, מן הדרישות הפרטניות של המרצה.
כתיבת עבודה סמינריונית בשיווק עם Ez-Grade
איזי גרייד המרכז לסיוע לסטודנט מציעה שירות מקצועי לכתיבת עבודות אקדמיות על-ידי כותבים בעלי תארים ראשונים בהצטיינות או תארים מתקדמים בלבד.
בעת קבלת השירות מטעם איזי גרייד, יצוותו לצידכם כותבי תוכן אקדמיים בעלי רקע אקדמי רלוונטי בלבד, וזאת כדי להבטיח תוצאה איכותית, כתובה כהלכה וחשוב מכול – מקורית במלואה.
צוותינו מלווים את הסטודנטים החל משלב איסוף המקורות וגיבוש שאלת המחקר, דרך גיבוש שיטת המחקר והכלים המחקריים ועד לכתיבה בכפוף לכללי האקדמיה.
למידע נוסף אודות כתיבת סמינריון בשיווק אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.